فيلم Inferno نيل بلومكمپ و حضور تيلور كيچ در آن

به خبرنامه اختصاصي فيلم و سريال ايراني و خارجي خوش آمديد.

فيلم Inferno نيل بلومكمپ و حضور تيلور كيچ در آن

۹۱ بازديد

 

پروژه بعدي نيل بلومكمپ، فيلمي علمي تخيلي و هيجاني با عنوان Inferno (دوزخ) است و تيلور كيچ يكي از بازيگران اصلي اين فيلم خواهد بود.

تيلور كيچ، بازيگر كانادايي سينماي هاليوود كه با حضور در فيلم X-Men Origins: Wolverine (خاستگاه افراد ايكس: ولورين) نامي براي خود در سينما دست ‌و پا كرد و بعد از اين اثر در چند فيلم معروف ديگر نيز نقش‌هايي را ايفا كرد، براي ايفاي نقش يكي از شخصيت‌هاي اصلي فيلم علمي تخيلي و هيجاني Inferno  (دوزخ) انتخاب شده است. كارگرداني اين فيلم را نيل بلومكمپ، كارگردان، نويسنده، تهيه ‌كننده و انيماتور كانادايي-آفريقاي جنوبي ‌تبار كه سابقه نامزدي در بخش بهترين فيلمنامه مراسم ساليانه اسكار را نيز در كارنامه دارد، بر عهده خواهد داشت.

از معروف‌ ترين آثار سينمايي تيلور كيچ مي‌توان به فيلم American Assassin (آدمكش آمريكايي)،‌ فيلم John Carter (جان كارتر)، Battleship (نبردناو)، فيلم Savages (وحشي‌ها)، فيلم Lone Survivor (تنها بازمانده) و فيلم The Grand Seduction (فريب بزرگ) اشاره داشت. وي در فيلم «جان كارتر» نقش شخصيت اصلي را ايفا كرد و كارگرداني اين فيلم پرخرج را اندرو استنتون بر عهده داشت؛ اين فيلم با استقبال چنداني از سوي منتقدان همراه نشد و با بودجه سنگين تقريباً ۳۰۰ ميليون دلاري، فروشي ۲۸۴ ميليون دلاري در گيشه داشت. تيلور كيچ در فيلم Inferno نقش پليسي را ايفا خواهد كرد كه براي بررسي قتلي كه به نظر معمولي مي‌رسد، به صحرايي در نيومكزيكو فرستاده مي‌شود، اما توطئه ‌‌اي در كار است و اين پليس كم‌ كم به اين موضوع مشكوك مي‌شود كه قاتل سعي دارد هيولايي انسان ‌واره را پيدا كند.

تيلور كيچ در فيلم Inferno نقش پليسي را ايفا خواهد كرد كه براي بررسي قتلي به صحرايي در نيومكزيكو فرستاده مي‌شود، اما اين پليس كم ‌كم به اين موضوع مشكوك مي‌شود كه قاتل سعي دارد هيولايي انسان‌واره را پيدا كند

گفتني است تير ماه سال گذشته بود كه اعلام شد فيلم RoboCop Returns (روبوكاپ بازمي‌گردد) در دست ساخت است و اعلام شد كه نيل بلومكمپ كارگرداني اين پروژه را بر عهده دارد، اما وي پس از مدتي با انتشار توييتي در صفحه شخصي خود در توييتر اعلام كرد كه او ديگر قرار نيست وظيفه كارگرداني فيلم RoboCop Returns را بر عهده داشته باشد. همچنين قرار بود اين كارگردان فيلم Greenland (گرين‌لند) را بسازد كه تمركز اين فيلم قرار بود روي يك خانواده باشد كه با يك فاجعهٔ طبيعي هولناك مواجه مي‌شوند و حال به‌دنبال بقا و زنده ماندن هستند و كريس ايوانز، بازيگر نقش كاپيتان آمريكا در دنياي سينمايي مارول براي ايفاي نقش اصلي داستان در نظر گرفته شده بود كه ديگر خبري از اين پروژه هم نشد.

نيل بلومكمپ با ساخت فيلم District 9  (منطقه ۹) كه تهيه‌كنندگي آن بر عهده پيتر جكسون بود، در سينماي هاليوود بسيار معروف و پرآوازه شد. اين فيلم بسيار مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و با بودجه ساخت ۳۰ ميليون دلاري، نزديك ۲۱۰ ميليون دلار در گيشه فروش داشت. وي سپس در سال ۲۰۱۳ فيلم Elysium (بهشت) را روي پرده برد. اين فيلم نيز با نگاهي مثبت از طرف منتقدين همراه شد و با بودجه ساخت ۱۱۵ ميليون دلاري، نزديك ۲۸۷ ميليون دلار در گيشه فروش داشت. از بازيگران معروفي كه در فيلم علمي تخيلي و اكشن Elysium حضور داشتند مي‌توان به مت ديمون، جودي فاستر و ديگو لونا اشاره داشت. آخرين فيلمي كه از اين كارگردان روي پرده سينما اكران شد، فيلم علمي تخيلي Chappie (چپي) بود. اين فيلم نتوانست همچون دو فيلم قبلي اين كارگردان موفقيت ‌آميز باشد و علاوه بر دريافت نقدهاي نسبتا ضعيف، تنها ۱۰۰ ميليون دلار در گيشه فروش داشت. داستان فيلم مربوط به سرگذشت يك ربات است كه توانايي آموختن و احساس كردن براي آن طراحي شده است، اما در جريان تولد توسط يك باند جنايتكار و با هدف به كارگيري در اقدامات مجرمانه ربوده مي‌شود. در اين فيلم بازيگراني همچون هيو جكمن، شارلتو كوپلي، دو پتل و سيگورني ويور ايفاي نقش كردند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.