بهترين سايت هاي خريد لباس ورزشي از سايت هاي تركيه

به خبرنامه اختصاصي فيلم و سريال ايراني و خارجي خوش آمديد.

بهترين سايت هاي خريد لباس ورزشي از سايت هاي تركيه

۳۰ بازديد

سايت هامل تركيه (Hummel )

خريد از سايت هامل تركيه راهي آساني براي سفارش و تهيه انواع محصولات هامل است. برند هامل (Hummel ) يك برند دانماركي شناخته شده و مطرح است كه در زمينه توليد و عرضه انواع لوازم ورزشي فعاليت گسترده اي دارد. كمپاني هامل در سال 1923 توسط شخصي به نام آلبرت مسر راه اندازي شد و به سرعت توانست با توليد لوازم ورزشي محبوب شود. اين برند در سال 2016 اسپانسر تيم ملي دانمارك و همچنين بسياري از تيم هاي باشگاهي سرشناس نظير استون ويلا بوده و در حال حاضر اسپانسر لباس تيم ملي دانمارك در جام جهاني 2018 روسيه است.

محصولات اين برند طيف وسيعي از انواع كفش ورزشي و لباس هاي ورزشي را شامل مي شود. براي هر نوع ورزشي چون فوتبال، فوتسال، بستكبال، واليبال، شينتي، هندبال و ... مي توان پوشاكي ايده آل از اين برند يافت كرد، شركت هامل براي ورزش فوتبال و هندبال نيز كفش هاي ورزشي گوناگوني را توليد مي كند. محصولات برند هامل علاوه بر داشتن كيفيت و دوام بالا از طراحي ظاهري خوبي برخوردار هستند و براساس سلايق مختلف افراد در انواع گوناگوني توليد و عرضه شده اند، اين برند يكي از برندهاي محبوب براي دوستداران ورزش به شمار مي‌آيد. اگر شما هم علاقمند به محصولات برند هامل هستيد ما خريد از هامل تركيه را به شما پيشنهاد مي كنيم.

در فروشگاه آنلاين هامل تركيه انواع كفش ورزشي، گرم كن، سويشرت و هودي، تي شرت ورزشي بانوان و آقايان، كلاه و غيره توليد شده توسط كمپاني هامل به صورت اينترنتي به فروش مي رسند، بسياري از اين محصولات در اين سايت با تخفيف ويژه اي به مشتريان ارائه مي شوند از اين رو شما با خريد از سايت هامل تركيه علاوه بر دسترسي داشتن به طيف گسترده اي از محصولات اين برند مي توانيد محصول مورد نظر خود را با قيمتي استثنايي و مقرون به صرفه تهيه و خريداري كنيد.

 

سايت دي كاتلون تركيه (Decathlon) 

تجهيزات و پوشاك مناسب ورزشي از ضروريات هر ورزشكاري محسوب مي‌شود كه بايد به تهيه و خريد آنها اقدام كند، اگر شما هم ورزشكار هستيد خريد از سايت دي كاتلون تركيه را به شما پيشنهاد مي كنيم اين سايت آنلاين اين امكان را براي شما فراهم مي آورد كه از آن سوي مرزها از تجهيزات و پوشاك ورزشي با كيفيت و متناسب با نوع ورزش خود برخوردار شويد.

 

شركت دي كلتون (Decathlon) يكي از بزرگترين خرده فروشي‌ ها در زمينه اجناس و لوازم ورزشي است. اين شركت با هدف "در دسترس قرار دادن لذت و مزيت هاي ورزش براي همه " در سال 1976 توسط شخصي به نام ميشل لوكلرك در شهر ليل فرانسه تاسيس شد و با يك فروشگاه مشغول به كار كرد و پس از يك دهه فروشگاه هاي زنجيره اي بسياري را در خارج از كشور فرانسه راه اندازي كرد. در حال حاضر دي كاتلون در 38 كشور دنيا حضور داشته و بيش از 1100 فروشگاه فعال دارد.

 

شركت فرانسوي دي كاتلون را مي توان يكي از بهترين منابع جهت تامين انواع لوازم، تجهيزات و پوشاك ورزشي كه هر ورزشكاري به آنها نياز خواهد داشت دانست، فرقي نمي كند شما يك ورزشكار حرفه اي يا مبتي هستنيد و در چه رشته ورزشي فعاليت مي كنيد با خريد از سايت دي كاتلون تركيه مي توانيد به حجم گسترده اي از انواع كفش ورزشي، راكت تنيس، لباس تمرين، لوازم و تجهيزات مخصوص ورزش هايي چون دوچرخه سواري، ماهيگيري، كوهنوردي و غيره دسترسي داشته باشيد و به سرعت محصول مورد نظر خود را بيابيد. مخاطبان سايت دي كاتلون تركيه همگي از دوستداران ورزش هستند و برخي از محصولات با تخفيفات ويژه اي در اين سايت به مشتريان ارائه مي شوند بنابراين در هر جاي ايران كه هستيد با خريد از سايت دي كاتلون تركيه محصولات با كيفيت ورزشي را با قيمتي بسيار مناسب و مقرون به صرفه سفارش داده و تهيه كنيد.

 

خريد از سايت نيوبالانس تركيه اينترنتي

خريد آنلاين از انيوبالانس تركيه ( newbalance ) پوشاك ، لوازم ارايشي ، كيف و كفش و ...را براي تهيه دارا است

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.