حضور كوين فايگي و برادران روسو در يك قسمت از سريال The Simpsons

به خبرنامه اختصاصي فيلم و سريال ايراني و خارجي خوش آمديد.

حضور كوين فايگي و برادران روسو در يك قسمت از سريال The Simpsons

۶۳ بازديد

 

كوين فايگي و برادران روسو قرار است به‌ عنوان بازيگر مهمان در يك قسمت از فصل جديد سريال The Simpsons حضور داشته باشند.

در جديدترين اخبار سينما و تلويزيون، در يك قسمت از فصل جديد سريال The Simpsons (سيمپسون‌ها) قرار است شاهد حضور كوين فايگي، رئيس مارول استوديو و برادران روسو، كارگردانان فيلم Avengers: Endgame  (اونجرز: پايان بازي)، به عنوان بازيگر و صداپيشه مهمان باشيم.

 طبق خبري كه TVLine منتشر كرده، فايگي و جو و آنتوني روسو قرار است در قسمت Bart and the Bad Guy حضور داشته باشند كه اين قسمت در تاريخ ۲۳ فوريه ۲۰۲۰ (۴ اسفند ۱۳۹۸) از شبكه فاكس منتشر خواهد شد. 

در اين قسمت، بارت به‌طور تصادفي يك نسخه اكران نشده از دنباله فيلم Vindicator (به تقليد از دنياي سينمايي مارول) را كه يك فيلم ابرقهرماني محبوب است، زماني كه سازندگان فيلم در حال نمايش فيلم براي يك كودك مريض هستند كه آرزو داشت تا اين فيلم را پيش از همه ببيند، تماشا مي‌كند. به همين دليل است كه بارت با استفاده از تهديد اسپويل كردن فيلم به دنبال گرفتن باج از سازندگان فيلم است.

بااين حال، زماني كه دو كارگردان و تهيه كننده فيلم با صداپيشگي برادران روسو، متوجه اين موضوع مي‌شوند، براي جلوگيري از باج گرفتن بارت و همچنين جلوگيري از انتشار اسپويل فيلم در عموم مردم، هركاري را انجام خواهند داد. در همين حال، شخصيت بيگانه شرور و منفي Chinnos كه ۳۷ چانه دارد و شخصيت منفي فيلم Vindicator است و فايگي هم صداپيشگي آن را بر عهده دارد، وارد مي‌شود. اين شخصيت در واقع تقليدي از شخصيت تانوس است. شما در ادامه مي‌توانيد اولين تصوير از شخصيت Chinnos در اين قسمت از انيميشن The Simpsons را مشاهده كنيد:

 

 

مانند فصل‌هاي گذشته، مت گرينيگ وظيفه ساخت سريال The Simpsons را بر عهده دارد. دن كستلانتا در نقش هومر سيمپسون، جولي كاونر در نقش مارج، نانسي كارترايت در نقش بارت و ياردلي اسميت در نقش ليزا، وظيفه صداپيشگي اعضاي خانواده سيمپسون را بر عهده دارند. در حال حاضر پخش فصل ۳۱ام انيميشن The Simpsons آغاز شده و بامداد دوشنبه هر هفته قسمت‌هاي جديد آن از شبكه فاكس منتشر خواهد شد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.